Börjes barnbarn

föralltid

Julpynta?

Duktig tjej har jag varit idag. Stolt över mina insatser.

Börjar dagen med telebild. Redovisning på ma-historieuppgiften. Men det gick allt bra. Vi är så grymt samspelta nu, så vi föreberedde oss ungefär så här många minuter. Noll alltså. Herr matematik magister såg glag ut iaf, så jag tror han var nöjd med vad vi hade.

Direkt efter telebilden gick jag till badhuset. Tänkte göra lite styrelsejobb. Inbetalningskorten var det lite strul med, så jag hade blivit ombedd att kika på det. Debitering behövde jag göra också. I början gick det bra, men körde sen fast. Fick proffs hjälp ifrån "Guden på medlemsregistret" via telefon, och arbetet flöt på igen.

När jag började bli klar i badet fick jag ett samtal från chefen på Colluseum. Det har brunnit i Folkets Hus - där vi ska --> skulle haft, vår Funky show imorgon! Så det blev raka spåret upp till Colluseum och ringa till alla barn om att det får bli en mini-show på Colluseum istället. Ringde till min och ena Rebeckas grupp, ca 40 barn, och fick tag på alla utom två. Good work.

Älskling kom och hämtade mig från Colluseum och vi åkte och fixade käk direkt. Mumsade upp maten framför Bones. Han drog iväg och skulle nörda. Jag tittade på Criminal Minds följt av filmen 13 snart 30. Min fredag blev inte riktigt som det var tänkt. Hade tänkt komma hem hyfsat tidigt och börja julpynta idag. Myskväll a´la julpynt med rockklassiker på bra volym! Sounds good right? Funderar på om jag ska börja nu...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: