Börjes barnbarn

föralltid

Pussel

Jag har varit så rastlös i några dagar nu. Har jag inte hittat på it´s vad vi ska läsa den här veckan. Det har känts helt fel och märkligt att vi inte ska läsa något. Hallå? Klart vi ska läsa något. Bara det att lilla jag hade glömt bort att läraren sa på föreläsningen vad vi skulle läsa. Så nu vet jag vad jag ska göra imorgon.

Annars har jag inte gjort mycket vettigt idag. Diskat lite. Åt mat. Åkte hem till m&p och skulle vara barnvakt. De sköter sig så bra själva, så jag letade fram lite korsord. Under letandet så fann jag förra julens familjepussel. Hehe. Det blev x antal terapiminuter med pusslet. Nu är det bara himlen kvar på det =D Stannade kvar och åt mat. Fick sen skjuts bort till badet där jag hade min äldsta grupp. Hem. Tittade på film och nu ska jag sova. Natti natt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: