Börjes barnbarn

föralltid

Vanlig torsdag

En till vanlig torsdag har passerat. Plugg på fm. Kanske inte överflöd, men lite iaf. Sen badhus, dans och mer badhus. Det gick jättebra med de små simmarna. Lika charmiga som busiga =) På dansen var det superkul. Så pass att jag glömde bort tiden lite och gick iväg lite försent till badhuset. Jag kom ju inte direkt snabbare fram då det är halt ute. Högläntavägen ner. Stans brantaste backe(?!) skulle jag ner för i halkan. Jag övervägde att sätta mig på arslet och kana ner, men nej. Det skulle nog bli lite kallt då. Men pulka nästa gång kanske? Fram kom jag tillslut, och då hade de äldre bara en kvart kvar eftersom vattenbaletten hade fått en halvtimme av vår tid. Kändes sådär. Fick skjuts av pappa hem och nu har jag kollat på Robinson på play. Dags för sängen. Telebild och redovisning imorgon.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: