Börjes barnbarn

föralltid

Komplettering

Bra flyt idag med. Men det är sjukt jobbigt att fixa kompletteringen. Jepp. Jag har fått min första komplettering. I matte! Normalt sett tycker jag matte är kul, men att sitta och leta strategier är inte kul. Läste lite i boken till seminariet också. Fick också svar ifrån klassläraren i min VFU-klass om att det är okej att jag kommer nästa vecka. Ska göra två uppgifter - en lek och en fältstudie.

Drog sen till badet. Först den yngre gruppen som gick fin fint, men fick ett jobbigt avslut. Jag och min tränarkollega fick dra upp alla linor själva (med en piska i ryggen). Jag som absolut inte hade tid med det. Skulle ju upp till dansen. Blev dock bara street idag. De byter tid nästa vecka, så tills dess måste jag fundera på om det blir bara street eller om jag ska köra ragga också. VILL JU!

Gaaaah! Nu måste jag sova. Hade tänkt lägga mig tidigt egentligen. Gruppredovisning imorgon i telebilden, så vi bestämde att vi skulle ses lite tidigare. Så godnatt godnatt...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: