Börjes barnbarn

föralltid

Lååång dag 2

Torsdag och det var dags för innedag på KAU. Började inte så jättetidigt, men behövde ta mig upp hyfsat ändå. Behövde trampa bort till LC innan jag skulle till bussen för att skriva ut seminarieuppgiften som vi skulle ha redovisning på. Hade totalt glömt bort det. Men jag hann allt med bussen.

Intensivdag på KAU. Massa kul får vi göra i den här kursen. Vår grupp har blivit värsta sköna gänget och lärarna i den här kursen är galet engagerade. Man känner verkligen att de bryr sig om oss. De är också väldigt förstående, så bättre kan det nog inte bli.

Landade hemma vid busstationen omkring 18.40. Kunde ju inte träna min yngsta simmare, så jag hade fått leta reserver till dom. Streeten hade redan börjat, så den missade jag också =/ Men jag hann vara med på raggan den här gången. Efter det blev det direkt till badhuset och ha de äldsta. Kom hem sent, igen = Smulan hatar mig ännu mer =P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: