Börjes barnbarn

föralltid

Möte hit, möte dit

Käre värld. Det är möten överallt nu.

I måndags hade vi styrelsemöte. Gick fin fint. Den här gången hade jag lite att komma med eftersom jag hade kollat upp lite om funktionärsutbildningar. Good work.

Igår var det Funkymöte. Vi ska satsa och köra nästa termin också, men då bara på Funky och inte på de äldre i Bliss. De grupperna har det alltid varit lite barn. Så vi ska sata mer på de yngre. Goodie. Pratade lite löst om showen också, men där har vi nog idéer så det räcker och blir över.

Idag är det tydligen Luciadoppsmöte också. Hörde någon nämna det på styrelsemötet. Bara jaha? Jag hade inte hört någonting om det. Lite putt blev jag eftersom det är precis när cc dance är ikväll, så jag missar det idag också. Missade ju i måndags. Bajs. Vill ju dansa.

Men det bli faktiskt dans imorgon. På nyöppnade Karlskoga Dans Center. Hallelujah! Jag fick en glädjechock när jag fick nys om dom och kom in på deras hemsida. Så imorgon drar jag dit och prova på street och ragga <3 Raggan krockar ju tyvärr med badhuset. Min vanliga tur I guess. Men street ska jag nog börja på.

Plugget går väl sådär... Bättre iaf. Jag fick väldigt positiv respons på min första enskilda uppgift. Perfekt timing, för jag hade precis blivit klar med min andra och var lite halvnöjd. Men med det glada beskedet på den första så skickade jag iväg den andra och började genast skriva på den tredje. Duktiga flicka =)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: