Börjes barnbarn

föralltid

Dancing

Massa dans har det blivit.

I lördags hade jag mina Funky Kidz. Lovely att dansa med dom små liven. Fullt ös är det. Många barn som är framåt. Bara någon enstaka blyg, men det brukar alltid släppa efter 3-4 gånger.

På kvällen blev det fest och utgång. Åkte hem ganska tidigt till Nettan och Andreas. Grabbarna fick spela av sig och vi brudar fick snacka av oss. Fyllde hela köksbordet med smink. Förfestade hemma ett tag och sen drog vi iväg till nya Nightshift. F.d statt som nu öppnat i Wickans lokaler. Dock glömde jag mitt pass och fick dra hem och hämta det. Tjohoo. Så det blev lite chill sen när jag kom tillbaks. En bra kväll iaf!

Söndagmorgon skulle jag upp ganska tidigt. Kvart i elva skulle Rebecka komma och hämta upp mig, för vi skulle åka in till HK Träningscenter i Kristinehamn. Hon kommer assistera mig i Funky 4-5 gruppen och jag ska assistera henne i Bliss 12-14 gruppen där. Helt fabulous!

Idag träffade jag Annika och gjorde lite styrelsejobb i badet. Käkade sen med älsklingen och köpte lite förnödenheter. Hem och packade mig redo för att åka till Colluseum Club och köra lite Afro och CC dance <3 Det är så galet kul. Jag dansar till och med ut ur salen =P

Kommentarer

  • MATILDA säger:

    Du skulle inte vilja vara jättegullig och lägga en (eller några) röster på mig i en tävling på kanal5.se ? :D

    Det är en tävling om sveriges nästa modebloggare och jag hade blivit så glad om du ville rösta på mig!



    Länken har du här http://kanal5.se/web/guest/mode/bloggjakt



    Rösta sedan på Life by Matilda och du är klar ! =)

    2010-09-21 | 17:26:05
    Bloggadress: http://lbm.blogg.se/

Kommentera inlägget här: