Börjes barnbarn

föralltid

Good shit

Good shit 1 - Jag tog mig iväg till Colluseum och körde lite Afro och CC dance igår kväll.

Good shit 2 - Lovely Angelique frågade om jag skulle med på stan. "Ja för fan". Så vi träffades när hon hade slutat skolan, och så köpte vi biljetter till mannen nr 1 --> Magnus Betnér. Sen strosade vi på stan och jag kom hem med tre par byxor.

Good shit 3 - Jag lyckades få med mig älsklingen på att flytta runt på lite möbler/möblera om. Så som möblerna stod innan var jag inte helt nöjd med. Men vi kunde bara hålla på till 17 eftersom han skulle ut och åka mc. Anyway. Det blev as-bra. Inte helt klar än, men det ska vi kirra sen när han kommer hem. Byta plats på borden ska vi köra. Det fyrkantiga passar nog bättre in i tv-rummet och det runda i köket. Som tack(??) för att han hjälpte mig med möblerna, så ska jag hänga upp hans tvätt. Hmm...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: