Börjes barnbarn

föralltid

It sucks

Det blev fan inge plugga av idag. Började leta och söka jobb istället. Och när jag ändå var i farten så började jag trixa om mitt CV. Passade även på att göra en ny design på bloggen. Lite höstigt sådär.

Sen drog jag ju till badhuset. Bussen gick vid 14.50 och nu är jag nyligen hemkommen. Första gruppen mellan 16-17.30. Lite styrelsejobb där i mellan. Och sen andra gruppen 19.30-21. Promenad hemåt.

Något som suger så jävla stenhårt är att man kan helt enkelt gå ensam på kvällarna som tjej utan att ha hjärtat i halsgropen. Det är helt jävla förnedrande dåligt att jag känner mig så jävla skraj. Jag vill inte göra det egentligen. Jag vill kunna gå själv. Men jag tror seriöst att det ska hoppa fram en mördare eller våldtäktsman vid varenda buske jag passerar. JAG HATAR DET. Hata är ett väldigt starkt ord, men just här passar det jävligt bra in. Hrmpf, jag som tyckte det var lite läskigt i det stora huset här igår kväll. Rena rama tryggheten idag.

Så då har jag fått ur mig det. Godnatt. Imorgon ska jag banne mig plugga lite mer.

Kommentarer

  • SysterYster aka svenskläraret säger:

    Du har glömt ett inte... i stycket om när vi tjejer går ensam med hjärtat i halsgropen. ;) Annars får du ut lite fel meddelande.



    Puss!

    2010-09-05 | 14:56:13

Kommentera inlägget här: