Börjes barnbarn

föralltid

Lägenheten är såld

Hehe. Jag blev inte bänkad framför tvn i lördags. Fick inbjudan på sms om att komma bort till Natalie (aka Disco Gittan) och Sofia (aka Funky Berit). Så va fan? De hade tänkt gå ut först, men vi blev kvar hemma hos Natalie och pratade till sent. Jag däckade väl bortåt 4-5 kanske. Vaknade vid 6, ensam i deras vardagsrum, så gick ner till bäddsoffan och somnade bredvid Sofia. Knappt två timmar senare vaknade vi och låg och pratade om hur vi borde ta oss hem eftersom vi hade grejer att göra. Ytterligare timmar senare lyckades vi iaf ta oss upp en våning, där vi fortsatt prata lite med Natalie. Tillslut kom vi iväg hemåt =P

 

Haha fy fan. Jag som skulle visa lägenheten någon gång på fm. Hade, som tur var, inte skickat sms om vilken tid vi hade tänkt. Trött som få var det bara att styra upp lägenhetens kollen. Mer tur hade jag, när jag inte var den enda som var lite vilse i pannkakan. Lägenhetskollen är en helt annan historia. Käre värld. Anyway. Efter det så åkte jag och älsklingen och käkade lite välbehövlig mat. Sen blev det badhus. Efter badhuset låg vibrationerna efter lägenhetsvisningen fortfarande kvar, så bortåt halv 8 kom jag hem. Då dök syrran med sambo upp och tittade på huset. Mysigt med lite sällskap.



Imorse blev det lite stressigt när jag hade ställt larmet helt jävla fel. Inte katastroffel, men ändå fel. Inte bra. Men iväg kom vi iaf. Jag mötte upp mamma på stan och så gick vi till HSB och skrev papper, lämnade nycklar och fick pengarna. Så nu är lägenheten såld! Skönt nog så känns det bra. Mamma och jag fönstershoppade tills banken öppnade och sen tog vi en fika på stan. När jag åkte hem så kände jag mig avslappnad och glad. Jag måste haft spänningar i kroppen pga lägenheten eller något. Hursomhelst, så kändes det riktigt bra. Mitt i ruset så passade jag på att ringa och gratta farmor som fyller år idag. Hon blev nog glad.



Jaha. Nu kanske man ska försöka koncentrera sig på lite skolarbete då. Höhö. Troligt.

Kommentarer

  • Andréa säger:

    Sv: Ja precis. Nassim sa också nåt liknande; "Klart jag kan vicka lite på rumpan för barnens skull" eller nåt sånt :)

    2010-09-13 | 22:21:18
    Bloggadress: http://makeupartisten.nu
  • SysterYster säger:

    Jodå, Farmor blev riktigt glad. Hon berättade så glatt att du hade ringt tidigare på dagen och gratulerat henne :) Jag plingade kring fyra när jag var på väg hem från jubbet.



    Superkul att komma och hälsa på er i söndags. Måste göras om helt klart!



    Kram, kram.

    2010-09-15 | 17:23:55

Kommentera inlägget här: