Börjes barnbarn

föralltid

Lördag

En vanlig lördag, typ. Funky i vanlig ordning. Det blev aningens rörigt idag. Jag hade verkligen inte huvudet med mig under hela lektionen. Alla kidz var där idag, så salen var fylld + att det var några helt nya som aldrig kört Funky Kidz förut. De som jag haft förut har ju rutinen och vet på ett ungefär vart de ska stå osv. Och så var det en liten tjej som var nervös så mamman fick vara med en stund.

Tog bussen hem och började gå igenom danserna. Så de sitter lite bättre. Bra vid exempelvis sådana här tillfällen som idag. Övade lite Bliss också. Lite mat. Slappade framför tvn. Såg på Lite sällskap. Haha. Ja. Grums och Säffle. Haha. Kul program. Sen gav jag mig ut på en promenad som jag nyss kom hem ifrån.

Nu ska jag bänka mig framför tvn igen. Se Sandor/Ida och sen blir det väl Dansfeber och nått mer. Kan ju hoppas att älsklingen vill köpa hem mat och ltie gott idag. Jag orkar inte gå ut igen. Inte mitt i ett tv-program/film.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: