Börjes barnbarn

föralltid

Ny cykel! =)

Här var det nästan uppdaterat. Man kanske ska se det som positivt att man inte sitter vid datorn hela dagarna?

Torsdag passerade med lite plugg och mycket badhus. Och då menar jag mycket. Första gruppen börjar vid 16 och andra gruppen slutar vid 21. Lite dö-tid mellan också.

Fredag och självklart telebild. Lite seg föreläsning, men sinnessjukt engagerad lärare. Man undrar vad hon äter till frukost. Något som liknar uppåt-piller iaf. Men rolig. och bra, är hon.

Drog hem till m&p och hämtade "häst-jäveln". Haha. Skulle ha till hemliga lådan på Funky Kidz. Pratade lite och åkte hemåt. Fixade och trixade lite så jag kom iväg till spinningen =D Tjoho! Det var grejer det =) Mitt andra spinningpass på Colluseum. Jag har nog aaaaaaaaaaaldrig svettats så mycket. Skit nice.

Hem fort som fan och fräscha till dig inför festen. Älskling kom hem så vi tog bussen tillsammans bort till Nettan i sdv. Inte över någon gräsmatta längre =/ Riktigt skön kväll blev det. Tog bussen hemåt och landade i sängen efter typ 3 nångång kanske.

Lördag innebär ju inte direkt någon fantastisk sovmorgon, men det är ju så jag vill ha´t också så =P Funky dags. Hästjäveln packades ner i lådan och filten lyckades jag få med mig i sista sekunden. Lekte gråsten idag. Den gillar barnen. Idag var dessutom själv, och det gick väl... ja.. det gick.

Men nu jävlar kommer vi till roliga grejer =) Syrran kläckte ju ur sig att det var rea på Team Sportia i helgen och att de skulle ha upp till halvapriset på utgående cykelmodeller. Suveränt ju! Så jag tog med mig pappsen dit och fann en vit hingst =D Haha yeah! Nej men... seriöst nu. Den var riktigt fin och hade så här "flashiga" vita sidor på däcken som Lighting McQueen (Blixten) har i Cars (Bilar)

Så här alltså --->
För er som inte tittat på Disney filmer.

Nu blir det lite tacos, brieost och choklad framför tvn. Woohoo!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: