Börjes barnbarn

föralltid

Onsdag

Älsklingen åkte imorse, så jag är själv hemma. Under dagen som passerat har jag:

* Ringt barnmorskan och fixat fler p-piller. Fick beröm för min viktnedgång. Det värmde mitt hjärta.

* Möblerat om lite (bytt plats på borden) och plockat lite.

* Planterat om blommor.

* Slängt plast, papper och kartong (sjukt mycket) i återvinningen.

* Tränat CC dance <3

* Handlade mat och promenerade hem (20 min)

* Pluggat. Eh, vad är det?

Well done. Förutom att jag inte lyckats komma igång med pluggandet. Absolut inte bra. Hade tänkt läsa lite ikväll, men ger fan i det. Tänker sätta mig framför tvn och äta lite god mat.

   
Lite minnen från PIP - Putte i Parken <3

Emma - Ölburks-torns-mästaren
Teddybears - såå bra
Lillasyster - rockar loss med diskbråck
Hoffmaestro & Chraa - the storm <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: