Börjes barnbarn

föralltid

Daaans!!!

Så underbart! Dansen är igång igen!! =D Idag var det uppstart med dansen på Karlskoga DansCenter. För min del blev det med nya dansgruppen Experience the Motion. Vi påbörjade två olika koreografier. Den ena är Ramalama som de dansade till i So you think you can dance. Det är så galet kul att få göra en liknande koreografi som de har gjort i mitt favvo program! Och den andra låten är Right now med Pussycat Dolls. Den låten skulle jag ha varit med och gjort en koreografi till när jag fortfarande dansade på kulturskolan. I samma veva som jag var tvungen att sluta. Känns nästan lite som en revenge liksom =P Åhh, det är så roligt att dansen är igång igen!! Och mer dans kommer det bli på onsdag och torsdag. Då vankas det disco, ragga och street. Förövrigt så inledde jag denna fantastiska termin med ett härligt brännmärke på vaden/smalbenet =P

Åhh, ÄLSKA DANS. Längtar som fan till onsdag!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: