Börjes barnbarn

föralltid

Pyntat

Det blev lite jobb på ett fritids på Sandviksskolan igår. Denna gången i en tvåa. Så det var kul att se och göra lite nytt. Det var en härlig och ganska självständig grupp barn. Den ordinarie läraren gick med de flesta till gympasalen och hade lite lekar. Jag fick stanna kvar med de som ville pyssla.

Efteråt skyndade jag hem till m&p för att käka min matlåda där för att sen snabbt som ögat rusa vidare till bussen. Näst sista lektionen i disco och ragga. Det börjar närma sig show! =)

Idag blev det inget jobb, så jag började rota fram julpyntet och fick äntligen upp det. Men oj vad jag OGILLAR sladdar, kontakter och glödlampor. Att det ska vara så satans krångligt att få upp lite julpynt. Det gick iaf bättre än sist om jag inte minns fel. Gardiner får jag ta imorgon om jag hinner.

Framåt eftermiddagen drog jag iväg till streeten följt av träning med vattenbaletten. Sitter som en smäck nu. Det har inte riktigt kopplat än att det är genrep redan imorgon! Och i helgen är det dags - LUCIADOPPET <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: