Börjes barnbarn

föralltid

Veckan som gått

Måndagen blev en återhämtningsdag. Helt slut psykiskt efter helgen. Älskling fick ett ryck och började ordna i garaget och jag hjälpte till. Jag gick på autopilot och han dirigerade mig. Sen piggnade jag till och vi bestämde oss för att slänga ut vår gamla säng som stått och tagit plats i förrådet (äntligen!) Så jävla skönt att bli av den. På eftermiddagen åkte vi till hans mamma och kalasade lite. Hennes sambo hade fyllt år. Blev inget badhus den dagen.

De följande dagarna blev det jobb. Först på ett fritids med ettor. Sen som klasslärare för sexor. Och igår och idag var jag på träningsskolan. Mycket rolig vecka. Det är superkul att hamna på olika ställen och få se hur skolor och fritids arbetar på olika sätt. På eftermiddagarna har det varit dans och lite badhus.

Imorgon blir det badhus igen. Då ska föreningen hålla i några simpass för idrottsskolan "Knatteskutt". På söndag blir det julbordskryssning med älsklingen och hans familj.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: