Börjes barnbarn

föralltid

Äkta

VFU:n gick fint idag med. Blev dock en kort dag idag också eftersom jag skulle vara barnvakt. Barn är bara såå härliga. Idag har jag nämligen uppgraderats till en äkta storasyster. Inte många som får uppleva det. Det var min älskade lillebror som bekräftade min status till sin kompis. Underbart ordval.

När m&p kom hem så skjutsade pappa mig så jag fick hämta träningskläder så jag kunde träna. Det blev lite party-cykel (grym musik idag) följt av body balance. Simon hämtade efter träningen och vi skulle köpa mat. Alla pizzerior vi åkte förbi hade stängt. Dåligt. Men på Picasso blev vi insläppta även om han hade stängt. Smart kille. Ny ägare där, vad jag har läst mig till. Lika bra att locka till sig kunder liksom. Trevlig personal ger + i kanten. Att pizzan och pizzasallad var god ger ytterligare +.

Det blev lite film till maten. Och så har vi bokat buss till på söndag. Söndag. Det är ju snart! =D

Well. Måste lägga mig nu. Om jag ska orka med morgondagen. Det vankas friluftsdag på VFU:n, så vi kommer vara utomhus större delen av dagen.

Godnatt

Kommentarer


Kommentera inlägget här: