Börjes barnbarn

föralltid

Dutty Love

Ingen VFU idag eftersom jag hade föreläsning. Ut i snöovädret. Mina kamrater stannade hemma med all rätt. Dumt att ge sig ut på vägarna. Riktigt intressant föreläsning som handlade om IUP, betyg, bedömning och åtgärdsprogram. Efteråt gick jag till biblan, lämnade böcker och sen till badet. Skulle egentligen få hjälp av min coach med styrelsejobbet, men hon var insnöad. Jag försökte så gott jag kunde på egen hand. Älskling kom och hämtade mig där sen. Då åkte vi och kirrade present och handlade. Hem. Pappa hämtade mig och vi åkte till 50-års festen. Mosters gubbe som fyllde. Nu är jag hemma. Försökte kolla på Let´s Dance på play, men det funkar inte. Så det blev lite Time Out istället. Nu lutar det åt sängen. Trötter.

Ska bara lyssna sönder den här låten först:

Kommentarer

  • Becka säger:

    Men jäklar vilken bra låt då :D har ni den på dansen?

    2011-02-15 | 23:42:48
    Bloggadress: http://beckasays.blogg.se/

Kommentera inlägget här: