Börjes barnbarn

föralltid

Tantrix

Som sagt. Fullt ös idag. En mer vanlig dag på VFU:n idag. Lite skridskor på idrotten hade de, så det blev till att knyta lite skridskor. På lunchen och planeringstiden hann jag läsa en av pdf:erna till morgondagens föreläsning. Roligast idag var på fritids när jag spelade ett spel med en kille. Ett Sverige-spel där man skulle ta sig till olika städer och svara på frågor. Det fanns både lätta (gula) och svåra (blå). Han ville ha de lätta och jag tog de lite svårare. Halvvägs in i spelet frågar han lite artigt om jag kanske ville ha en gul fråga. Haha. Jag fick dyng-stryk med andra ord! Efter VFU:n gick jag direkt till Colluseum och hade Funky. Det gick riktigt bra den här gången. Tråkigt nog så var de bara 4 st. Och vi som började på showlåten. Men de andra hinner allt lära sig. Promenerade sen till min egen dans. Street och ragga. Det gick fin fint. Sen promenera hem. Låååång dag idag. men kände lite glädje eftersom det blir en timmes sovmorgon. Och hur utnyttjar man den på bästa sätt? Jo, genom att skotta snö. Tjoho. Sen in och laga mat, äta mat, lite tv... Hade tänkt läsa sista pdf:en. Men jag orkar inte. Måste sova.


Tantrix - roligt pussel/spel som man lätt fastnar i

Kommentarer


Kommentera inlägget här: