Börjes barnbarn

föralltid

Tji

Kidzen var givetvis sötare än sötast igår. Flera stycken nya var det också. De här danserna gick självklart mycket bättre, men jag tappade bort mig lite grann när jag blev helt tagen av de små söta dansarna när de släppte loss =P Efter Funky blev det lite ärenden och så köpte vi lite thaimat. (En vecka kvar bara!!!!!) Lite film. Och på kvällen åkte jag och älskling till syrran och Jarmo. Det blev en chill kväll med mat och massa spelande.

Det är lite segt idag. Nu blir det mat och så ska jag kolla på Melodifestivalen på play. Sen blir det badhus och så kanske Body Balance.

Tji fick jag. Man fick visst inte se hela Melodifestivalen på play. Bara de bidrag som åkt ut. Dååligt.

Kommentarer

  • sofia säger:

    De bidrag som gått vidare får inte spelas innan finalen, annars hade de ju haft fördel från första delfinalen, då folk hinner höra dem mer/fler gånger. :)

    2011-02-08 | 10:10:17
    Bloggadress: http://svasa.blogg.se/

Kommentera inlägget här: