Börjes barnbarn

föralltid

VFU

Härlig dag. VFU kl 8.00. Lite segt att komma upp, men jag kom allt i tid. Tur var väl det, för de hade flyttat min handledares fritids igen. Hittade henne och följde hennes fotsteg fram till lunch. Pratade lite om hur vi ska jobba med mina VFU-uppgifter. Kan bli riktigt bra! Vill och ska ha lite mer planeringstid med henne bara, så vi får till det praktiska. Direkt efter drog jag ner till LC och satte mig och läste litteratur. Duktig tjej =D Älskling hämtade mig. Åt mat. Fortsatte läsa lite hemma innan det blev att åka till CC och köra afro och cc dance. Jättekul som vanligt, men sämst utan mina dansskor =/ De är lite trasiga och behövde vila lite. Måste köpa nya/ett par till! Nu blir det käk. Dusch. Kanske läsa lite kurslitteratur och/eller annan litteratur.

Imorgon är det mer VFU, barnvakt och förhoppningsvis lite träning också.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: