Börjes barnbarn

föralltid

Besök



Igår fick jag lite besök efter lunch. Det var Anneli och Emelie som kom på visit i huset =D Det är inte varje dag man ses. Vi bytte julklappar och satt och pratade. De kom vid 13.30 och åkte vid 19.30. Det finns mycket att prata om när man inte ses så ofta. Under tiden de var här så fick jag också oväntat besök. I allmänhet ogillar jag oväntat besök. Desto mer om jag är själv. Så det var tur att Anneli och Emelie var där. Det var inget trevligt besök, men nu är det slut. End of story.

Idag har jag tänkt plugga. Måste det. Men det är fruktansvärt segt att gå upp nu när jag har tagit mig lite lov. Släpar lite med en uppgift, men jag har tänkt prioritera gruppuppgiften. Vi ska troligtvis träffas och sammanställa nästa vecka, så tills dess måste jag vara klar. Den sista enskilda baseras på gruppuppgiten, så det gäller att göra den ordentligt i grupp så den enskilda blir bra. En glad nyhet är iallafall att jag på något vis lyckades hitta motivation och slängde ihop diskussionsdelen som jag skäpade med från förra kursen, och bara för några dagar sen fick jag godkänt på den. Glädjen var total.

Sätta igång nu då kanske?

Kommentarer

  • Nettz säger:

    Kanske..förmodligen ;)

    2011-01-06 | 21:21:02

Kommentera inlägget här: