Börjes barnbarn

föralltid

Dans <3

Haha Queen spöade AC/DC! Så nu är det i final imorgon mot Pink Floyd. Det var en liten överraskning. Trodde Metallica skulle står där i final, men icke.

Idag har jag läst lite böcker om Ayurveda. Intressant. Betydligt mer intressant än kurslitteratur just nu. Well well. Jag tycker det är roligt när man lär sig något nytt om sig själv.

Sen blev det bussen till badhuset och den yngsta gruppen. Promenerade upp till DANSEN som började idag =D Street och ragga. Åh så roligt! Det känns snudd på overkligt att jag äntligen får dansa igen. I love it.

Förövrigt så fick jag nya träningstiderna till simgrupperna. Hallelujah! Torsdagarna är kirrade, så jag kan få ägna mig åt dansen utan dåligt samvete. Dans från 16.15 till 21.00 =D

Kvällen. What to do? Lägga mig tidigt, enligt min nya kunskap om mig själv, eller titta på en film och mumsa nötter och choklad? Eller så kör vi på de sista två och en bok istället... hm... I like that. Så blir det. Godnatt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: