Börjes barnbarn

föralltid

I kalendern

Lite seg start på dagen, men jag lyckades skicka in kompletteringen på projektboken. Den delen som enligt mig kändes helt onödig. Vi skulle skriva projektboken för vår egen del, så att vi själva kunde ha användning för den. Jag fick komplettera på vad det finns för olika former och deras egenskaper, typ omkrets och area. Tjohej. Well well.. Nu är det inskickat. Lånade också om böcker så jag kan skriva på de enskilda uppgifterna.

Det blev dans =D Och jag hade sånt där fånigt leende på läpparna när jag stod där inne och dansade uppvärmningsdanserna. Det är ju så kul! Roligt var det också att träffa Evelina, Sofia och Olivia. De är energigivande människor. Me like. Stämde också träff med Olivia imorgon på stan. Så det kom med i kalendern.

Något som också kom med i kalendern idag, alldeles nyss faktiskt, ---> EXAMEN! =D Helt sinnes. En kurskamrat la upp på it´s vilket datum det är som gäller. Wooohooo liksom!!!!

Kommentarer

  • AnnaPanna säger:

    Underbart med energigivare ! :D Hade besök av en givare idag med... Love! När ska vi energia oss härnäst!? Kram.

    2011-01-20 | 21:06:03

Kommentera inlägget här: