Börjes barnbarn

föralltid

Kråke

Det var riktigt segt att gå upp imorse. Hade tänkt ta bussen till LC, men jag lockade med mig älskling till mcd där vi intog lite frukost. Sen blev det LC till bortåt 16 eller nått. Vi jobbade med sista uppgiften som är kombinerat grupp och individuell. Show and tell - samverkan svenska och matematik. Vi tilldelades taluppfattning. Mindre glad över det. Men vi kom igång och ska göra en slags bokutställning av Kråke-böcker. Det kommer bli skitbra. Men det känns att det är tungt nu. Vi var inte riktigt lika effektiva idag som vi faktiskt kan vara. Well well. Jag fick en toppen idé av Ida till min andra individuella som jag ligger lite efter med. Bra bra. Älsklingen kom och hämtade mig och vi käkade mat. Ikväll har jag kollat Funky Kidz danserna för den här terminen och så lite Bones följt av Let´s Dance på tv4play.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: