Börjes barnbarn

föralltid

Nyårsafton

Jag och älskling försökte komma upp tidigt så vi kunde åka ut i ärenden. I år skulle vi ha nyårsfesten hemma hos oss. I vårt hus =D Bor liksom liiite större nu och det är mycket trevligare att bjuda hemma folk till huset än vad det var att bjuda hem folk till lägenheten.

Vi drog till stan och inhandlade alkohol och mat. Tacos skulle vi laga tillsammans. Simon åkte och köpte fyrverkerier med Jani, och jag tog en sväng genom klädbutikerna efter något nytt till kvällen. Så jävla trött på det jag har i garderoben. Hittade en jeansskjorta/tunika på rean hos Jon&Jonna. 180 spänn.

Det blev lunch på La Bella och sen åkte vi till C-G & Elaine och hälsa på lilla Folke. Söta lilla voffsingen. Väldigt lugn och bastant krabat. Sävlig också. Sånt där gammaldags ord som jag inte använder, men som beskriver Folke väldigt bra. En urgullig golden retriver.

Sen åkte vi hemåt. Plockade, städade och gjorde oss iordning för kvällen. Gänget anlände och vi kirrade käk. Åt. Drack. Och mådde bäst. På tolvslaget hade vi rört oss utåt och avfyrade en fyrverkeri låda och skålade med lite Asti. Sen gick vi in igen och jag fick starta upp det nya året med bästa vännen <3 och lite Jay Smith =P Höhö!

     

Kommentarer


Kommentera inlägget här: