Börjes barnbarn

föralltid

Personalfest


Sofia, Tomas och jag

Jag kom iväg till stan tillslut. Så jag köpte lite cider och hittade två tröjor. En tänkte jag ha till kvällen. Mötte Lollo som också var ute i samma syfe. Hem igen. Då lyssnade jag igenom Funky och planerade lite. Började göra mig i ordning. Sen som vanligt. Lillblixten stil. Lyckades också ha sönder nya tröjan =/ Inte min stil. Ett litet hål bara, så jag satte mig och började sy ihop den.

Missade förstås bussen och fick ta cykeln bort. Trodde jag var sist, men lyckades tajma in Sofia, så vi kom samtidigt. Lite mingel, sen blev det mat, typ pastasallad. Sen vankades det tävling. Bilder på artister som man skulle komma på namn och låt på. Sist blev vi, men vi lyckades inte få 44 artister när det faktiskt var 41. Sen blev det gissa tv-serie som gick bättre. Dock inte min förtjänst. Jag är sämst på serier.

Sen blev det dans, sång, lekte reporter, ölspel... och vin - i överflöd. Spärrarna försvann, så jag hamnade i badtunnan tillslut iallafall med en ljusrosa bikini som jag fick låna av chefen. Bra färg för "gullegrisen" - matchade resten av grisen och fläsket liksom =P  Rullade lite i snön också. Synd att snön var hård bara. Men det är ju skönt att hoppa i en varm badtunna sen.

Det var väl i tunnan det sprack. Inte bra att börja smutta på öl och whiskey efter att ha druckit vin en hel kväll. Jag tror jag kände väl det själv också så jag vinglade ur tunnan och in i garaget(?!!) Jag tror Niklas hjälpte mig in i huset via dörren som jag inte såg. Sen är det lite små suddigt, men på något vis fick en handduk om mig och sen slumrade jag i soffan. Älskling kom sen och hämtade mig, och sista gänget lämnade festen.

Huvudvärk imorse. När Simons klocka ringde. Fy fan. Det blev att varva sömn och vatten. Så nu mår jag fint. Fick en uppdatering av Sofia hur pass roligt jag faktiskt hade igår. Tydligen väldigt roligt. Vilket de hade åt mina äventyr också =P Det var visst inte smuttande på whiskeyn. Jag och grabbarna gick tydligen lös på den ordentligt.
Well. Skönt att höra att jag inte var helt själv i dimman (eller i garaget) Haha.

Nu blir det till att duscha och fixa någon form av föda. Senare kommer Angelica och Marcus hit. Trevligt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: