Börjes barnbarn

föralltid

Breddenmöte

I måndags hade jag min äldre simgrupp. Jag hade också bokat in en träff med tjejen som har tränat vuxengrupperna den här terminen. Aldrig träffat henne innan. Hon hade varit simtränare för yngre grupper tidigare så vi tänkte värva henne till vår nya breddkommitté =) Så hon kom när jag hade gruppen och så bollade vi lite idéer. Skönt att bolla med någon i min ålder.

Senare hade vi möte med breddenledarna, om det nya till hösten. Vi ska gå över till Simlinjen, och köra efter deras riktlinjer. Det kommer bli superspännande! Ledarna fick lämna in önskemål på vilka grupper de vill ha och vilka de vill jobba med. Både Jeanette och Anders sa att det märktes att jag hade tänkt till och att jag brinner för det här =P Det var roligt att höra =D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: