Börjes barnbarn

föralltid

Bröllop

Det har varit segt med bloggande ett tag nu. Inte mycket som har hänt heller, så..

Förra helgen var det personalmöte/fest med Colluseum. Först möte om barndansen och sen blev det möte om höstschemat. Sen blev det mat - grillat. Det blev en lugn och tidig kväll, om man jämför med förra gången =P Denna kväll blev det ingen alkohol och cyklade hem bortåt 12 kanske.

Det blev tidigt kväll bland annat för att jag och Simon skulle på bröllop dagen efter. Otroligt fina, vackra och söta Tobias och Susanna. Mycket vackert bröllop tyckte jag. Lite roligt också med deras gemensamma nämnare, tv-spel, i synnerhet Final Fantasy, som tema på ceremonin. En grym soloist sjöng en jättefin låt från tv-spelet, och när jag tittade på paret framme vid prästen så retade tårarna i ögonvrån =P

Måndagen och tisdagen hade jag avslutning för mina simgrupper. Sen var det sjukt seeegt fram till midsommar.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: