Börjes barnbarn

föralltid

Gräsmatta!

Sjukt sega dagar har det varit. Lite rastlöst till och från. Badhus har det varit givetvis. Styrelsemöte i tisdags. Där tilldelades jag mitt nya ansvarsområde. Ska bli väldigt roligt, men samtidigt lite nervöst. Lite halvtråkigt att lämna över medlemsregistret nu när jag börjat på koll på läget. Gillar ju det också, men det kräver ju mer jobb. Så det ska samtidigt bli skönt att slippa det.

Värmen har hittat hit också, så jag har njutit av att faktiskt ha en liten gräsmatta/trädgård. Drog fram min studentpresent, som äntligen fick komma till sin rätt, och låg och njöt! Fantastisk solstol. Syrran och Jarmo kom hit också och grillade med oss. Korv med bröd är underskattat. Med gott sällskap och gott tillbehör (förslagsvis räksallad och vitlöksdressing) kan det inte blir annat än bra. Cyklade hem till dem sen och spelade (svettades!) Kinect. Trevlig kväll.

Nu blir det Bones, följt av Slumdog Millionaire på 4:an.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: