Börjes barnbarn

föralltid

Ogräs

I måndags fick jag ett litet ryck och började rensa ogräs i trädgården. Ogräset har ju växt något så grymt! Så jag kämpade och slet i några timmar med att få bort rotklumparna. Hann dock inte lägga ny jord och så gräs eftersom det var dags för badhus. Det får bli en annan gång. Avslutade nationaldagen framför tvn.

Igår träffade jag Emelie som hade kommit hem. Det blev lunch på Katrinedalskrogen och massa prat. Under lunchen pratade vi lite om jobb, och då fick jag ett telefonsamtal! Så det kanske kan bli jobb för mig i sommar =D Vore underbart! Till eftermiddagen hade jag yngsta simgruppen. När de hade slutat blev det grillat med Simon, hans pappa och syster. Promenerade lite med Folke. Hemma blev sen lite mys framför tvn med filmen Liar liar.

Segstartad idag. Kollat på Project Runway på play. Tänkte se på Pojkskolan med Gareth Malone också. Kanske en promenad sen. Nu börjar träningsvärken från ogräsrensningen försvinna. Herre jävlar vilken träningsvärk jag hade igår --> smärta!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: