Börjes barnbarn

föralltid

Badet

Fyra dagar med badhus har det blivit. I lördags fick vi äntligen komma in i den nyrenoverade delen av badhuset. Jättefint är det. Så det var glad stämning och ännu gladare blev jag när jag fick en kram av min gamla simmare som har flyttat tillbaka till Sverige! =D Funky hade jag i lördags också förstås.

I söndags hade jag min yngre simgrupp. Glada barn som var sååå sugna på att hoppa i nya bassängen. Och så hade jag grupperna i måndags och igår också.

VFU har jag också haft. Idag är det studiedag. Fritidspedagogerna och förskolelärarna ska sitta på folkhögskolan. De skulle prata om typ läroplanens betydelse för fritids och om "kvalitet i fritidshem". Intressant, så min handledare kollade upp om jag fick vara med. Så om en timme ska jag vara där.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: