Börjes barnbarn

föralltid

Beat it!

Onsdagen passerade med Elevens val på VFU:n. Temat var teknik och de olika områdena barnen hade fått välja på var: flyga, flyta, vika, rulla, lysa. En spännande dag. Och påfrestande för en del barn. Chillade med te och tidning när jag kom hem och sen lite powernap. Riktigt trött. Kvällsmat och filmen "Dumma mej" med älskling.



Vanlig torsdag idag. VFU och massa dans <3. På VFU:n skulle de räkna känguru-matte och jag satt med ett gäng grabbar som fick till ett grymt samarbete. Superkul att höra deras matematiska dikussioner. Flera uppgifter var riktigt kluriga.

Funky direkt efteråt. Körde hela showdansen idag och det gick superbra och det var superkul. Så roligt att se när de tar i för kung och fosterland =P Andra gruppen som Evelina har gick superbra den med. Började på andra showdansen som är riktigt kul. Så duktiga är dom.

Gick till min egen dans. På streeten började vi på en introdans som vi ska få vara med på - Beat it! =D Haha. Superkul! Sen dansade vi igenom det vi hade på vår egen och det gick kalas. Allting sitter. Sist körde vi igenom i jätte högt tempo. Och det gick jättebra! Stolt över mig själv =D

På raggan började vi också på en ny dans. Superskön låt. Mycket dansglädje var det på raggan (och idag överhuvudtaget!) Den första dansen sitter riktigt bra. Missar en liten grej på slutet bara, men den ska snart banne mig sitta.

Hade fortfarande energi kvar i kroppen när jag dansade hemåt. Nu har jag kollat mailen - mestadels styrelse-relaterat. Dags för sängen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: