Börjes barnbarn

föralltid

Earth Hour

Riktigt trevligt igår. Flera roliga typer som var med och höjd stämningen. Blev en hel del skratt =D

Lördag idag och Funky i vanlig ordning. Jag var själv idag eftersom kollegan har problem med sitt knä. Lite rörigt blev det. Jag litar inte på vår ytterdörr. Så gott som varje gång som jag har låst upp den, så har det inte gått att låsa den igen. Därför agerade jag dörrvakt. Hann därför inte plocka fram allt i god tid. Intrukstören innan hade dessutom plockat med sig headsetet till omklädningsrummet, så jag fick springa och hämta det. Och så var det lite nervösa tårar, lite skavsår och ett ont knä på barnen. Dansmässigt gick det suveränt! =D

Lunch på Mr James med älskling och sen blev det badhus, dubbelt upp. Först min egen grupp och sen hoppade jag in som reserv på medley som var underbemannade pga tävling.

Handlade mat och åkte hem. Kvällen har varit chill. Kollat på play: Så ska det låta, Let´s Dance finalen och Lyxfällan. Också varit duktig och deltagit i Earth Hour och släckt ner alla lampor. Bara datorn på. Mys med värmeljus.

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: