Börjes barnbarn

föralltid

En tisdag

Skönt med lite sovmorgon. Bussen var sen, ogilla. Jag ville komma på plats i god tid eftersom jag skulle ha lektionen direkt. Men jag hann med god marginal att plocka fram. Missade husmötet dock. Väldigt intressant att lyssna på deras diskussioner. Lektionen gick jättebra =)

På em blev det badhus. Innan jag började hann jag fixa och trixa med styrelsejobb. En tung sten lyftes från axlarna. Skönt att bli av med den så jag kan gå vidare till nästa steg på rutin-listan. Simmarna var jätteduktiga, i vanlig ordning.

Knallade till Willy´s och handlade. Bussen hem. Lagade mat och åt mat till lite tv-program på play. Tänkte dra mig till sängen och läsa lite innan John Blund kommer på besök. Imorgon är det Elevens val på VFU:n =)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: