Börjes barnbarn

föralltid

Fredag och Let´s Dance

Fredag. Hände inte värst mycket på VFU:n. Träffade knappt barnen. Först var det ett möte. Intressant att höra diskussionerna där. Sen var det planeringstid, då vi tänkte kolla leran som vi ska ha nästa vecka, men det är ju snorhalt ute, så vi gav oss inte ut i halkan. Lunch och sen pricka av barnen. Så min handledare skickade hem mig vid 11. Jag kopierade lite papper som jag ska ha till nästa vecka. För då smäller det =) Då ska jag få leka lite fröken. Börjar bli lite nervöst! Och då mest för att jag inte brukar jobba med lera =P Barn är inga problem. Haha. Well well. Halsband ska tillverkas under måndag och tisdag.

Försökte komma igång med lite plugg när jag kom hem, men i vanlig ordning började jag plocka lite istället. Sorterade papper osv. Fan vad bra jag är på det där. Att inte göra det jag borde. Jag känner lite glöd och motivation iaf. Lite på hugget. Så inom snart kommer det sig poff och svosch, så är jag klar med alla uppgifter =P Haha. Låter bra va?

Kvällen innebar givetvis Let´s Dance. Rätt personer i semifinal: Frank, Tina och Jessica.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: