Börjes barnbarn

föralltid

Långa torsdagar

Mötet igår gick i bra tempo. Klara på 1,5 h. Förra året låg vi oftast på 3 h. Bra jobbat. Jag är numera "bara" ansvarig för medlemsregistret. För mig är det inte så bara. En stor och viktig post. Utbildningsansvaret blev en låg prio och jag hann inte med det jag egentligen ville. Så jag önskade bort det. Och så blev det på det konstituerande mötet som de hade när jag var i Thailand.

Blev sent i säng igår. Började kolla på Rum för en stjärna. Så jag var faktiskt lite trött imorse. Annars har jag lagt mig tidigt och vaknat före larmet och undrat vad i *pip* jag ska hitta på så tidigt på morgonen.

Lång dag idag. Som vanligt på torsdagar nu när jag har VFU. Först VFU --> Funky --> Dans. Full rulle från 8.00-21.00. Och nu har jag ganska nyss kommit hem. Kirrat lite te och tänkte chilla med ett till avsnitt av Rum för en stjärna.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: