Börjes barnbarn

föralltid

Avslutningskalas

Jag är nöjd. Avslutningen blev som jag hade tänkt mig. Som en packåsna cyklade jag iväg ganska tidigt så jag skulle hinna göra en liten planering, kolla diplom, plocka fram osv. De äldre var först ut. Visade upp sina två showdanser - jätteduktiga! Dansade sen de andra danserna tillsammans med föräldrarna och sen lite fika och diplomutdelning. Småttingarna var utklädda till söta kissemissar. Så även jag. Inte lika söt dock. Samma upplägg för dem. Tack till Annika som var med som mentalt stöd.

Fick en present av en av min barndansare:

fin va? =)

Packade snabbt ihop mina saker och vidare till nästa anhalt - badhuset med första luciatågsträningen. Jag fick in en ganska rejäl bunt med anmälningar. Kul kul. Ska sammanställa imorgon tänkte jag. Mest kul var att de sjöng så fantastiskt bra! Redan första träningen. Oftast brukar de vara lite försiktiga i början. Låtarna satt som en smäck, så vi övade lite gång också. Hann med att träna min egen grupp en lite stund. Tack till tränarkollegan Sofie som kunde ta gruppen de första halvan.

Packade ihop alla badhuspapper och drog vidare på min cykel till min egen dans. Körde igenom zombiedansen idag och gjorde intro och avslut på den. Haha, superkul. Vi ska avsluta som en "skeletthög" Kommer bli asbra. Känner mig taggad inför den showen. Jag ska vara med på fem danser =D

Mör i både kropp och knopp cyklade jag hem och landade i soffan med lite play. Fastnade sen totalt i min musikmapp. Massa gammalt gojs att lyssna igenom. Sitter här myser och minns.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: