Börjes barnbarn

föralltid

Lektion

Den här dagen blev jag ombokad. Först skulle jag börja 9.45, men det avbokades vilket följdes av en ny förfrågan. Dock från 8.30 istället. Från början var det nog tänkt att jag skulle vara med i någon utav 3:orna, enligt schemat. Men istället fick jag hoppa in för någon annan.

Det blev min första lektion på egen hand =P Märkligt nog kändes det riktigt chill när jag cyklade iväg till skolan och stegade ut till eleverna. Först hade jag en 6:a och sen en 4:a. Samma sak med båda. Lite kommunikation/samarbetsövningar utomhus. Sen gick vi inte på fritidset och de fick göra lite valfritt. Vid 10.30 var jag klar och då hade jag blivit uppskriven som tillgänglig om någon behövde mig. Det var dock ingen som hade sagt till om hjälp, så jag fick långrast fram till 13.30. Då var det fritids fram till 15.45.

Mysig stämning var det idag. Hängde upp lite julstjärnor och ljusslingor. Barnen lekte så snällt med sitt eget. Stöttade lite vid datorn där de spelade något logiskt spel. Löste en liten konflikt. Och på slutet blev det några geni-frågor. Cyklade hem, bytte om och drog till gymmet för lite Body Balance. Very nice.

Hem igen där det vankades käk. Och nu är det slapp och play för heela slanten.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: