Börjes barnbarn

föralltid

Mamma-prat

Jobb blev det inget av. Mamma ringde på morgonen och frågade om barnvakt. Så jag tackade ja till det istället. Tog bussen dit, hämtade upp lillebror från skolan, gick hem, chillade framför tv:n tills mamma kom hem. Sen blev det x antal timmar prata-med-mamma-tid <3

Tog sen bussen hem. Gick in genom dörren för att ca 5-10 minuter senare gå ut igen för att ta bussen igen. Denna gången med sikte på badhuset. Lite vattenbalettsträning. Älskling hämtade upp mig och det blev en pizza idag, i lchf-stil. Orken och inspirationen till att laga mat var försvunnen. Får se om den infinner sig imorgon.

Får också se om det blir något jobb imorgon. Och in that case... så måste jag baske mig sova nu om jag ska orka upp imorgon... Godnatt godnatt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: