Börjes barnbarn

föralltid

Mitt liv som vikarie

Dag 1.

Reggade mig igår vilka tider jag kunde jobba. Skrev in att jag kunde börja från 10.00 så jag kunde få lite soft startsträcka sådär. Hade satt larmet lite tidigare så jag skulle vara någorlunda vaken om det skulle komma något sms. Strax efter 9.00 plinga det till. Kan du jobba 13.00-16.15 på Sandviken? Woohoo =D Soft tid att börja min första dag som vikarie, och dessutom på skolan där jag själv gick. Kände 2 fröknar av 4. Väntade på bekräftelse sms. Plingeling. Plingeling. Plingeling. Och vips. Så var jag uppbokad veckan ut =P

Det blev en riktigt skön start. Jättetrevliga fröknar. Väldigt pigg och glad barngrupp. Började med att vakta på rast, gick på mellis och sen inne tittade jag på när barnen släppte lös till Röris. Instruerade, tillverkade och skrev lite loppor också.

Resten av veckan ska jag vara på Aggerud och på samma fritids alla dagarna.

Spännande!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: