Börjes barnbarn

föralltid

Simma <3

Dags för update.
Förra veckan var det lov. Så det var ledigt ifrån dans och badhus. Lite badhus blev det ändå i början på veckan. Eget utvecklingssamtal om min roll som tränare och sen en föreläsning om mobbning inom idrotten. Bra föreläsare från Rädda Barnen.

På helgen var jag helt ledig. Så då passade jag på och dansade annan dans än den jag brukar =) På fredagen åkte jag med Sofia in till Kristinehamn där hon skulle köra ett cc dance pass. Lovely. Det var länge sen sist, så det var jätteroligt. Tack Sofia. Och på söndagen körde jag Zumba med Rebecka, finally. Tog bara nästan ett år innan jag kunde vara med. Tack Rebecka. När jag ändå var i farten och inte hade någon egen dans så gick jag på ett Body Balance pass också.

Och till rubriken! =D
Igår öppnade djupa bassängen som har renoverats. Så nu är alla bassänger klara!! I och med det, så fick vi nya träningstider. And so far.. så är jag mer än nöjd. Halvtimme extra med de yngre. Kortare för de äldre men framförallt... så har jag möjlighet att simma själv(!!!!) direkt efter de äldre har simmat klart.

Helt underbart!
Att komma i bassängen och simma igen. Det var så länge sen sist. Simma <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: