Börjes barnbarn

föralltid

Lite sovmorgon

Lite sovmorgon blev det idag. Mycket skönt. Fick sen en förfrågan om jobb som jag tackade ja till. 13 till 17 på sandviken, stackens fritids. Samma som min första dag förra veckan. Det gick fin fint. Det är fullt pådrag med 6-åringarna. Eftersom jag slutade 17 och var sist kvar på avdelningen så fick jag släcka, bomma igen avdelningen och lämna över barnen till stängningspersonalen.

Tog bussen hem. Älskling hade handlat mat och började laga när jag kom hem. Mumsat upp maten nu till lite play. Inget badhus idag eftersom det bara är träning inför Luciadoppet den här veckan. Så badhus blir det på tisdag och torsdag då jag ska träna vattenbaletten. Fredag genrep och sen är det dags =)

Blev inget julpyntande idag heller. Får se om jag får tid till det imorgon. Vet inte om det blir det något jobb. Det återstår att se. Nu får det bli ett sista program på play och sen sängen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: