Börjes barnbarn

föralltid

Alltså

Jag vet inte vad jag ska säga. Jag tror jag skrattar och gråter samtidigt inombords...

"Det Jennie och Benke hade märkt var att det fanns en stor mängd, framförallt tjejer, som dansat tidigare i sitt liv och längtade tillbaka till känslan och glädjen av att dansa. Livet såg annorlunda ut nu med jobb och kanske familj. Tanken på att gå en danskurs varje tisdag kl 19, med 10- kanske 20 år yngre deltagare var inte så lockande, och kanske inte heller praktiskt möjligt. Att införa riktiga dansklasser, koreograferade av riktiga dansare, på ett gym skulle göra danslivet flexibelt och slå ihop det bästa av 2 världar."

http://www.houseofshapes.se

Flytta till Stockholm kanske??!

Kommentarer

  • Sofia säger:

    Ja ärligt, eller hur! Det är Jennie och Benke som får en att tänka tanken, ALLA mina favoriter har dessutom klasser hos dem!!! Studiebesök iaf? Ska du med!?! ;)

    2011-10-04 | 21:01:50
    Bloggadress: http://svasa.blogg.se/

Kommentera inlägget här: