Börjes barnbarn

föralltid

Den externa rösten

Ja tydligen så går det att leda både barndansgrupp och styra upp lite i badhuset utan röst. Så länge man har en extern röst med sig.

Seriöst. Jag vaknade utan röst imorse. På riktigt. Inte ett ljud.

Hur fan löser jag detta? Började bomba ut sms. Barndans var ju uteslutet tänkte jag. Men tydligen inte. Det blev barndans iaf och Annika P hoppade in som min externa röst. Och det gick ju. Sen om det var bra för min hälsa att hoppa, studsa och dansa runt - det är en helt annan fråga... (punkt punkt punkt)

Toppen Therese ställde upp som min externa röst i badhuset. Min egen grupp fick jag ge fan i helt enkelt. Det hade inte gått. Jag hade knappast varit till någon hjälp där, så Evelina fick ta hand om gruppen själv. Men som sagt, Therese agerade min röst och vi lyckades omfördela simskolegrupperna. Tack för det.

Fick även ta emot ett "bra" efter förra helgens turbulens. Skönt. Tack och bock.

Efter badhuset gjorde jag en kraftansträngning och tog mig till min egen dans. Knappast för att dansa. Så pass dum hade jag redan varit idag (pucko!!!) Min plan var att hålla käften och titta på. Men det var bara Lucas där. En fröken, en elev dansar och en elev tittar på. Eh nä. Så vi gick bara snabbt igenom vad vi gjorde förra gången så jag kunde skriva upp stegen.

Tog mig hem och bara... satt...

Älskling kom hem. Betalade räkningar. Köpte mat. Åt mat. Tittade på lite play och ska nu sova. Sen blir det säng- och soffläge imorgon och troligtvis på tisdag också.

Peace out.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: