Börjes barnbarn

föralltid

I brist på annat

I brist på annan sysselsättning så har jag tittat på massa youtube klipp. Kul kul. Eller ja. Nej. Det är inge roligt att inte ha någon röst. Man inser ju hur viktig rösten är, liksom hur mycket man använder den i alla sammanhang. Och eftersom jag inte kan kommunicera med ljud, så får jag använda bloggen (mer än vanligt) och uttrycka mig lite. Förjävla tråkigt att vara tyst.

Nu tittar på jag på True Talent söndagsfinalen på play. Sofia kändes flera år äldre med den låten. Håller med Pernillas kommentar. Hon är ju fortfarande grym dock, men hon ska liksom vara unga Sofia. Linnea växer. Hon vann över mig förra gången, då fick jag rysningar när hon sjöng. Och det här var Jacobs bästa. Han stirriga blick har verkligen stört. Nu såg han så glad, avslappnad och närvarande ut. Alla är så grymma!

Haha fan vad king att avsluta med En kulen natt. Haha. Han förstod nog att det var hans tur. Bra att han fick avsluta på topp. Det gick ju grymt bra med hans egen låt. Dimitri förtjänade självklart att stanna kvar med sitt avslut - the show must go on.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: