Börjes barnbarn

föralltid

9 to 5?

Nja, snarare 8.30-20.30...

Började med strul med hur fan jag skulle få med mig min dator. Alla väskor var ju för små. Sen iväg blev jag, men som tur var så var jag inte ensam om det. När jag kom fram till Colluseum och kopplar upp datorn så inser jag att några av låtarna hade jag inte flyttat över på min dator. Så de gick självklart inte spela upp. Dumma jävla spån! tänkte jag om mig själv. Men jag har världens underbaraste till sambo som efter många minuter lyckades skicka över låtarna till mig. Han är bäst <3

Då kunde jag börja visa min fantastiska (hmm?!) barndanser för Sofia. De får duga. Mycket "same same" har det blivit. Men Sofia kom med lite input på några ställen. Tack för det =D

Ner till badhuset. Som är mitt andra hem. Om det inte har framgått.. liksom. Ena badvakten frågade lite fint om jag är anställd på heltid men en liten uns av ironi i rösten. Ehh vaddå? *harkel* Well. Där har jag knappast haft turen med mig alla gånger. Same shit idag. Färgen i skrivaren började ta slut. Så det fick bli lite egen design på pärmarna. Det får duga för nu.

Cyklade sen bort till sdv där jag mötte upp lillebror som slutat skolan. Tog oss lite lunch på Ciao-ciao och sen hemåt med honom. Jag cyklade återigen ner till badhuset för att fortsätta fixa lite. Iväg till dansen. Dags för street idag. Lagomt mör i vissa kroppsdelar efter discon och raggan igår. Måste sätta mig och skriva ner alla danssteg. Stor risk att de faller ur huvudet annars, med så många att hålla reda på.

Gissa vart jag åkte efter dansen? Kan det vara 1. Badhuset X. Badhuset eller 2. Badhuset.... Denna gång var det möte med ledarna på bredden. Vi kör ju igång nu till helgen. Pirrigt pirrigt. Men det ska allt gå. Kommer bli skönt när allt drar igång.

Tog min trogna vita hingst hemåt i mörkret. Slängde ner kött i stekpannan som jag nu ska njuta av framför lite play. GODNATT.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: