Börjes barnbarn

föralltid

Badhus & dans

Blev det som sagt mycket av i helgen.

I lördags fick ÄNTLIGEN alla grupper komma in i badhuset, och det flöt på riktigt bra. Några gruppförflyttningar blev det givetvis. Kände mig allmänt glad under hela dagen över att det är igång. Så skönt, så skönt.

Söndag kommer vara mina låååånga dagar. Både jobbigt, men samtidigt kul. Börjar 13 med barndans. Nästa grupp 14. Följt av badhusgrupper 14.30-17.30 samtidigt som jag har min egen grupp. Och sen egen dans vid 18.30 som slutar 19.30.

Men jag överlevde idag och kommer väl göra det de andra söndagarna också. Barndansen gick suveränt. Pigga, alerta och glada barn i 4-5 åringarna. Riktigt duktigt gäng som snappade upp stegen till showlåtens refräng snabbt och snyggt. Och när jag väl hade börjat spela Eric Saade´s låtar i respektive grupp, så fick jag inte sluta =P

Badhuset gick fin fint idag med. Underbart skönt att allt är igång. Behöver heller inte vara med lika mycket som jag själv intalat mig att jag måste. Överambitiös är mitt mellannamn?

Den egna dansen var suveränt rolig. Börjar bli klara med vår del i "intro-dansen". Både den och Zombiedansen satte jag riktigt bra idag. Det var tydligen "stretch-väder" ute idag (=regn) så det blev lite mer stretch på golvet än vad vi brukar. Och det var också kul =) Allt är bara helt enkelt KUL. Älskade dans <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: