Börjes barnbarn

föralltid

Bättre

Fick en del peppning idag, så det kändes genast bättre.

Sen fick jag ett telefonsamtal. Mycket glad överraskning =D Så då blev jag glad.

Cyklade ner till badhuset och hade min ena grupp. Fick lite pepp ifrån mamma på telefon och lite feedback. Efter gruppen, samlade jag mig och ringde ett samtal. Då kändes allt lite bättre.

Ringde sen syrran och fick pepp där med.

Så nu är jag taggad! =D Kommer gå bra det här. Både med det ena och det andra.

Nu kollar jag True Talent, söndagsfinalen. Fy fan vad bra alla är. Det kändes som alla hade tagit ett eller flera steg framåt. Sara och Ida var väl de som var minst suveräna... om man nu kan säga så...

Men haaaallå?? Paulina i duellen??? Jaha okej. Ut med Emma då.

När True Talent är slut blir det sängen. Måste vara utvilad imorgon!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: