Börjes barnbarn

föralltid

Det ena..

...kan jag ju avslöja att det var det en jobbintervju =D Haha tjoohoo! Det kom liksom pang på. Rektorn ringde igår och frågade om jag kunde komma på intervju, antingen direkt igår på em eller idag på fm. Så jag var iväg idag. Och det kändes väl.. okej.. Lite sådär. Ja. Jag vet inte. Självklart galet nervöst. Kunde fan inte få i mig någon frukost =P Haha.

Efteråt blev det chill. Prata med mamma och syrran i telefon. Kollade lite play och sen iväg till badhuset. Ett härligt gäng hade jag idag och sju av dem blev uppflyttade till nästa grupp =) Så min skara kommer vara lite mindre nästa gång, men det finns att hämta nya godingar i gruppen under. Åkte hem. Mat och mer play.

Och måste säga att tjejerna i dagens Idol var sjuuukt grymma!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: